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A PERCEPÇÃO DA TRANSMISSÃO DO CONHECIMENTO NAS REDES SOCIAIS INFORMAIS (RSI) DE ATENDIMENTO AO CLIENTE: ESTUDO EM UMA EMPRESA PÚBLICA DE TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO E COMUNICAÇÃO
Abstract
Companies evolve according to the existing knowledge, the social networks, that involve the organizations, become more evident for the importance of its relationships. The interactions of the many actors, that exist in interdependent networks, is of the utmost importance to generating new solutions that address the customers´ and the organizations´ expectations. The permeability with the environment is a key factor to the processes of knowledge acquisition, exchange and diffusion. Aiming to understand how the organizational networks behave in the process of customer service, the technique of Social Network Analysis will be used to map the knowledge transfer process.
[Texto sem Formatação]
Document type
Dissertação
Format
application/pdf
Subject(s)
Gestão do Conhecimento
Redes Sociais
Análise de Redes Sociais (ARS)
Análise de Redes Organizacionais (ARO)
Inovação
Cocriação de valor
Knowledge Management
Social Networks
Social Network Analysis (SNA)
Organizational Network Analysis
Innovation
Co-create value
CNPQ::ENGENHARIAS::ENGENHARIA DE PRODUCAO
 
URI
https://app.uff.br/riuff/handle/1/19261
License Term
CC-BY-SA
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