Aviso de cookies

Neste site utilizamos cookies analíticos. Os cookies analíticos são utilizados para compreender como os visitantes interagem com o site. Eles ajudam a fornecer informações sobre métricas como número de visitantes, taxa de rejeição, origem do tráfego, etc.

  • Portal do Governo Brasileiro
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • Português (Brasil)
    • English
    • Español
  • Login
          AJUDA
Pesquisa
avançada
     
View Item 
  •   RIUFF
  • TEDE - Migração
  • TEDE sem arquivo
  • View Item
  •   RIUFF
  • TEDE - Migração
  • TEDE sem arquivo
  • View Item
JavaScript está desabilitado no seu navegador. Algumas funcionalidades deste site podem não funcionar.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesSubjectsDepartmentProgramTypeType of AccessThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesSubjectsDepartmentProgramTypeType of Access

Statistics

View Usage Statistics

Collections
  • TEDE sem arquivo

Statistics
Metadata
Show full item record
A MOTIVAÇÃO DOS SERVIDORES TÉCNICO-ADMINISTRATIVOS DE UMA INSTITUIÇÃO FEDERAL DE ENSINO PARA A REALIZAÇÃO DE CURSOS DE CAPACITAÇÃO OFERECIDOS PELA INSTITUIÇÃO: O CASO DO CEFET-RJ
Abstract
This paper has the objective to study the motivation of the statutory public servants from a federal institute teaching to the training courses that the institution offers annually to them. This is a qualitative and quantitative research, a case study, based on theoretical analysis of the data from Maslow's hierarchy theory of needs, from Vroom´s expectations theory and from Barrett´s theory with the seven levels of awareness of employees.
[Texto sem Formatação]
Document type
Dissertação
Format
application/pdf
Subject(s)
Motivação
Conhecimento
Necessidades
Expectativas
Consciência
Motivation
Knowledge
Needs
Expectations
Awareness
CNPQ::ENGENHARIAS::ENGENHARIA DE PRODUCAO
 
URI
https://app.uff.br/riuff/handle/1/20478
License Term
CC-BY-SA
DSpace
DSpace
DSpace
DSpace
DSpace
DSpace

  Contact Us

 Fale com um bibliotecário

DSpace  Siga-nos no Instagram