Please use this identifier to cite or link to this item: https://app.uff.br/riuff/handle/1/8515
Title: Controle de atendimentos por hora marcada
Authors: Silva, João Alfredo Jordy da
metadata.dc.contributor.advisor: Martins, Simone de Lima
metadata.dc.contributor.members: Fernandes, Natalia Castro
Issue Date: 2017
Publisher: Universidade Federal Fluminense
Abstract: No ramo de prestação de serviços existem profissionais que fazem atendimento com hora marcada. Estes profissionais em seu dia-a-dia necessitam controlar o agendamento destes atendimentos, bem como cobrar pelo serviço prestado. Estas atividades são intermediadas por algum atendente ou secretária durante o horário comercial. Este trabalho visa estabelecer uma interface direta de comunicação dos prestadores de serviço com seus clientes, facilitando o pedido de atendimento e simplificando o processo de cobrança pelos serviços prestados.
metadata.dc.description.abstractother: In the service market the professional commonly uses scheduled services. These professionals daily need to control the agenda and the service charging. Usually, these activities are performed by another person like assistants during business hours. This work aims to provide a simple and direct communication interface between professionals and customers, facilitating scheduling and simplifying the billing process.
URI: https://app.uff.br/riuff/handle/1/8515
Appears in Collections:TSC - Trabalhos de Conclusão de Curso - Niterói

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TCC_JOAO_ALFREDO_JORDY_DA_SILVA.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons